Znalazłeś mojego bloga? Przeczytaj nim zatracisz się w lekturze!

Na tym oto blogu znajdują się książki, opowiadania i scenariusze(wyłącznie) mojego autorstwa. Znajdziecie je z poku w kolumnie o nazwie "Książki". Wystarczy kliknąć w wybrany tytuł a przeniesie was do strony z treścią książki czy scenariusza. A na stronie głównej bloga dodaje posty zazwyczaj z informacją o dodaniu kolejnej części książki czy scenariusza. W całości napisane (dodane) jest: "Koszmar nocy, Tribe", Scenariusz - "Cena Sławy" i Scenariusz- "Romeo i Julia". Scenariusz "Romeo i Julia" jest oparty na znanym dramacie Shekspira. Akcja toczy się we współczesnych czasach. To jak by ktoś miał mi coś do zarzucenia.
Dziękuję za uwagę. Miłego czytania.

"Sztuka rodzi się tylko z najwyższego poruszenia najintymniejszych mocy duszy" - Friedrich Schelling

środa, 24 sierpnia 2011

Dzień dobry!

Cześć ludzie! Matko jak dawno tu nie pisałam! Byłam nad morzem i mi się po powrocie średnio chciało tu zaglądać. Ale cóż już jestem! Ale na razie nie będę nic pisać bo muszę dopracowac scenariusz do szkoły. Jeśli to wyjdzie (w szkole) będę najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi <3 Nie bujdzie się. Żadnych opek nie porzuciłam. Dzięki za komentarze z poprzedniej notki. Nie ma to jak wymyślić jak nazywa się postać w pięć minut. Szena- nie wiem czy ktoś coś takiego wymyślił. Ja to wymyśliłam w drodze powrotnej z warszawy więc... xd Dobra. Albo coś popisze. Mam jeszcze 2 h zanim do mnie przyjdą pewne osoby. (Nie Gabrysiu nie powiem) więc morze coś popiszę. Jeśli tu ktoś zajrzy niech któreś wybierze! A zapomniałam że mam nieskończone dodawanie ceny sławy- scenariusza.  Na dniach powinnam dodać.Przyznam ze po prostu teraz mi się nie chce.
Pa pa :)

2 komentarze:

Gabrysia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Gabrysia pisze...

Olu zapraszam Ciebie i Twoich czytelników do odwiedzienia mojego bloga www.the-star-of-style.blogspot.com
Jeśli się wam spodoba zapraszam do dołączenia się do obserwatorów i... komentowania
Zaprasam Gabi

Ilu was mnie znalazło

Obserwatorzy