Znalazłeś mojego bloga? Przeczytaj nim zatracisz się w lekturze!

Na tym oto blogu znajdują się książki, opowiadania i scenariusze(wyłącznie) mojego autorstwa. Znajdziecie je z poku w kolumnie o nazwie "Książki". Wystarczy kliknąć w wybrany tytuł a przeniesie was do strony z treścią książki czy scenariusza. A na stronie głównej bloga dodaje posty zazwyczaj z informacją o dodaniu kolejnej części książki czy scenariusza. W całości napisane (dodane) jest: "Koszmar nocy, Tribe", Scenariusz - "Cena Sławy" i Scenariusz- "Romeo i Julia". Scenariusz "Romeo i Julia" jest oparty na znanym dramacie Shekspira. Akcja toczy się we współczesnych czasach. To jak by ktoś miał mi coś do zarzucenia.
Dziękuję za uwagę. Miłego czytania.

"Sztuka rodzi się tylko z najwyższego poruszenia najintymniejszych mocy duszy" - Friedrich Schelling

niedziela, 31 lipca 2011

Nowa seria!

Cześć :D
Co powiecie o nowej serii p.t.: "Piąte przykazanie"? Chm? Pierwszy tom byłby o takiej dziewczynie - Aniela Motyl -  która w wieku 14 lat poznaje swojego idola w którym się podkochuje - 29 letniego Iwana Jackson,  (zbieżność nazwisk przypadkowa, na dzień dzisiejszy nie mam pomysłów na nazwiska) najpopularniejszego tancerza i piosenkarza. gdy ten przyjeżdża na koncert do Polski. Zauważa ją w tłumie która stojąc tuż przy bramce nie krzyczy i nie wyciąga rąk. Po prostu patrzy. Zabiera ją ze sobą. Ten wysłuchawszy dziewczyny postanawia nauczyć ją tańczyć. Okazuje się że ma ona ogromny talent.  Po roku ich znajomości Ivan dzwoni do niej z dziwną prośbą.... O udział w pewnym eksperymencie. Jeśli wam się spodoba to BŁAGAM O KOMENTARZE! Wtedy dopiszę co to za prośba ;) Bardzo mi zależy żeby to napisać ale jeśli wam się fabuła nie spodoba to nie ma sensu.
Pozdrawiam

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ciekawie się zapowiada, jak wyjdzie? To się okaże.

Proszę :*

jarek1230 pisze...

Przeczytałem prawie wszystko, podchodziłem do tego bardzo krytycznie, i uważam, że ładnie śpiewasz ale pisać nie umiesz.;)
Pozdrawiam Jarek;)

Anonimowy pisze...

Cześć, dziekuję, ze wpadłaś na mojego bloga, oczywiście będę informować cię o nn. A błąd w fabule zaraz poprawię.
Zapraszam na kolejną część
roztanczyc-marzenia.blog.onet.pl

shapply pisze...

powiem tak. fakt - śpiewasz bardzo ładnie i najlepiej w tym kierunku się rozwijaj. co do pisania nie jestem zbytnio przekonany, no ale jeśli bardzo tego chcesz to proszę bardzo. nie mam nic przeciwko. tylko jeśli chcesz pisać to musisz wymyślić coś bardziej oryginalnego. ;d

Killua pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Killua pisze...

WHAHAHHAHA, Aniela Motyl. Głupio się nazywa ale spoko. Swoją drogą, słyszałam gdzieś już taką historię.

Anonimowy pisze...

mogłabyś zmienić imiona i nazwiska bohaterów, np. Tara Fransis albo Tom Sitter lub coś innego ;))

Ilu was mnie znalazło

Obserwatorzy