Znalazłeś mojego bloga? Przeczytaj nim zatracisz się w lekturze!

Na tym oto blogu znajdują się książki, opowiadania i scenariusze(wyłącznie) mojego autorstwa. Znajdziecie je z poku w kolumnie o nazwie "Książki". Wystarczy kliknąć w wybrany tytuł a przeniesie was do strony z treścią książki czy scenariusza. A na stronie głównej bloga dodaje posty zazwyczaj z informacją o dodaniu kolejnej części książki czy scenariusza. W całości napisane (dodane) jest: "Koszmar nocy, Tribe", Scenariusz - "Cena Sławy" i Scenariusz- "Romeo i Julia". Scenariusz "Romeo i Julia" jest oparty na znanym dramacie Shekspira. Akcja toczy się we współczesnych czasach. To jak by ktoś miał mi coś do zarzucenia.
Dziękuję za uwagę. Miłego czytania.

"Sztuka rodzi się tylko z najwyższego poruszenia najintymniejszych mocy duszy" - Friedrich Schelling

czwartek, 8 grudnia 2011

La la la ♥

Witam
Sama nie wiem czy jest jakiś sens prowadzenia tego bloga. Nikt nie jest zainteresowany. Chyba mój "talent" jest lipny skoro nikt się nie interesuje tylko 1 komentarz na kilkanaście notek to jednak trochę za mało. Zablokować? Zamknąć? Nie wiem. Przemyślę, ale raczej może znów zablokuję, szkoda mi trochę go usuwać.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Po co go usuwać!?
Jest świetny.
Po prostu gdzieś się zareklamój ,np. na "zapytaj" jesli masz konto.
Rozkręć trochę bloga, np. pisz jakieś takie rzeczy, które insteresują wszystkich. Albo polecaj jakieś ciekawe książki, które cię zaciekawiły. i takie tam
Jeśli pomogłam do prosze bardzo :)
The star of style ♥

Ilu was mnie znalazło

Obserwatorzy