Znalazłeś mojego bloga? Przeczytaj nim zatracisz się w lekturze!

Na tym oto blogu znajdują się książki, opowiadania i scenariusze(wyłącznie) mojego autorstwa. Znajdziecie je z poku w kolumnie o nazwie "Książki". Wystarczy kliknąć w wybrany tytuł a przeniesie was do strony z treścią książki czy scenariusza. A na stronie głównej bloga dodaje posty zazwyczaj z informacją o dodaniu kolejnej części książki czy scenariusza. W całości napisane (dodane) jest: "Koszmar nocy, Tribe", Scenariusz - "Cena Sławy" i Scenariusz- "Romeo i Julia". Scenariusz "Romeo i Julia" jest oparty na znanym dramacie Shekspira. Akcja toczy się we współczesnych czasach. To jak by ktoś miał mi coś do zarzucenia.
Dziękuję za uwagę. Miłego czytania.

"Sztuka rodzi się tylko z najwyższego poruszenia najintymniejszych mocy duszy" - Friedrich Schelling

piątek, 11 listopada 2011

Spekulacje - Iluminaci

Ostatnio zainteresował mnie temat o pewnej sekcie. O iluminatach. To są tylko spekulacje ale jeśli ktoś ma choć mgliste pojęcie co to: wierzycie w to? Czasami wydaje mi się że ta sekta jest prawdziwa. Że te gwiazdy takie jak Katy Perry czy Rihanna do niej należą. Wszystko na to wskazuje. "Zakotwiczę" tu pewien bardzo ciekawy film:

Du jest dokładna interpretacja piosenki E.T. Dla tych których przeraziła ilość tekstu do czytania na początku- poczekajcie zaraz on sam zacznie mówić i nic czytać nie będziecie. Do ilumiantych doszłam jak po sznurku przez śmierć Jacksona. Za dużo tu tłumaczyć o co chodzi. Wczytajcie się w komentarze do filmu to zrozumiecie.  Uważam że to jest mocno prawdopodobne. Nie spodziewaliście się że słowa po polsku znaczą akurat tu? Ja też. Nigdy nie zwróciłam na to uwagi. Ani na to co jest w tych migawkach. Trochę straszne to wszystko razem. Naprawdę. Ale uważam że choć to mała grupka osób, że mam obowiązek powiadomić  ludzi o tym że jest w dzisiejszych teledyskach. Choć sama boję się pisać o nich. To trochę jak reklamy- póki nie rozróżnisz co jest manipulacją a co faktą reklamy będą cię przyciągać i nęcić. Gdy dowiesz się o co chodzi reklamy tak nie przyciągać. Tak samo prawdopodobnie będzie i w tym wypadku. Bo przecież Katolicy, Islamczycy, Żydzi... mamy wciąż jednego Boga

Brak komentarzy:

Ilu was mnie znalazło

Obserwatorzy