Znalazłeś mojego bloga? Przeczytaj nim zatracisz się w lekturze!

Na tym oto blogu znajdują się książki, opowiadania i scenariusze(wyłącznie) mojego autorstwa. Znajdziecie je z poku w kolumnie o nazwie "Książki". Wystarczy kliknąć w wybrany tytuł a przeniesie was do strony z treścią książki czy scenariusza. A na stronie głównej bloga dodaje posty zazwyczaj z informacją o dodaniu kolejnej części książki czy scenariusza. W całości napisane (dodane) jest: "Koszmar nocy, Tribe", Scenariusz - "Cena Sławy" i Scenariusz- "Romeo i Julia". Scenariusz "Romeo i Julia" jest oparty na znanym dramacie Shekspira. Akcja toczy się we współczesnych czasach. To jak by ktoś miał mi coś do zarzucenia.
Dziękuję za uwagę. Miłego czytania.

"Sztuka rodzi się tylko z najwyższego poruszenia najintymniejszych mocy duszy" - Friedrich Schelling

wtorek, 11 października 2011

Cześć

Witam
Pisze dzisiaj z jednego z komputerów w sali informatycznej w mojej szkole. I wreszcie mam czas popisać. Przez tą jedna godzinę (8 lekcyjną) popisać. Zanudzę was może dzisiaj swoimi przemyśleniami, poglądami. Raczej czymś nudnym. To też tak jak by mój pamiętnik. Tak w pewnym sensie.
Dnia 25 października razem z moją szkołą pojadę do Warszawy a dokładniej do Romy na "Nędzników". Matko, jak ja się cieszę! To normalnie było moje marzenie pojechać do Romy na ten musical! Słyszałam na internecie kilka piosenek- są nieziemskie. Ja wiem, że prawdopodobnie uznacie moja gusta muzyczne za nudne ale cóż-o gustach się nie dyskutuje (powtórzenie!!!). Po prostu kocham musicalowe piosenki. A najbardziej z "Tańca wampirów" (chociaż go nie widziałam). Kilka piosenek- "Nienasycony głód", "Na orbicie serc", "Tam jest swoboda" i "Dla Sary" to moje ulubione piosenki. Ale wszystkie piosenki są boskie. A piosenka "Czosnek" mnie rozwala. xD Prócz Tańca wampirów uwielbiam też musical Metro.  Kilak piosenek- "Szyby", "A ja nie", "Na strunach szyn". One mają taki klimat, i są po prostu boskie. I jeszcze w obu musical historia też jet niczego sobie! I te głosy. W Metrze uważam, że najlepsza obsada była ta pierwsza. Na internecie można ją obejrzeć, jest z roku 1996 czy 1997. Można po prostu zakochać się w obu musicalach. Prócz tego kocham też "Notre Dame de Parise". Też go oglądałam w internecie. Tutaj nie mogę wymienić ulubionych piosenek ponieważ on cały jest z piosenek. Nie ma miejsca na grę aktorską- tylko piosenki. I jak bombowo wyszło! Uwielbiam przy tych piosenkach pisać opowiadania.
Rozluźniam się też przy piosenkach Michała Bajora. Nie  wymienię tutaj ulubionych, raczej wszystkich słucham. No i jeszcze Edyta Górniak - "Romeo i Julia". Ona jest po prostu bajkowa.
 Po przynudzam jeszcze trochę i napiszę wam o moim ulubionym artyście, tancerzu, piosenkarzu z bombowym mega głosem (już wiecie o kogo chodzi?) - Michaelu Jacksonie. On ma taki niesamowity głos. Tu też nie wymienię- on po protu nie ma piosenki która mu nie wszyła
Lekcja się kończy, muszę kończyć- na wasze szczęście.
Pozdrawiam
Olka

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Wsaniale i jak zawsze o Michaelu. XD

Ilu was mnie znalazło

Obserwatorzy